Általános Szerződési Feltételek
Jelen ÁSZF a Skipta Hungary Kft. cég (székhely: 1037 Budapest. Nagymihály utca 1-9, adószám: 32126251-2-41), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) és a
jelen ÁSZF-ben igénybe vevő az a természetes személy, aki a Szolgáltató weboldalán regisztrált és
saját felhasználói fiókkal rendelkezik. A felek között az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényében foglaltak alapján létrejövő szerződést szabályozza.
Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
A regisztráció lépései
A felek között a szerződés papír alapon vagy elektronikus úton való megkötése az alábbi technikai lépésekkel történik, de ez csupán azon vendégekre vonatkozik akik a hüség kártyás programunkban részt kívánnak venni: Regisztráció
A vásárló jogosult a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon a keresztnevének, vezetéknevének, e-mail címének, telefonszámának, továbbá jelen ÁSZF és az adatvédelmi szabályzat elfogadásával ’’fiókot” létrehozni.
A sikeres regisztráció után a megadott e-mailre válaszüzenetet küld a vásárlónak.
A honlap tartalmazza a Szolgáltató által értékesíteni kívánt áruk megnevezését és
vételárát.
Szerződés teljesítése
A rendelés teljesítéséhez kapcsolódó szerződés határozott, a rendelést leadó személynek történő kiszállításáig terjedő időre jön létre. A rendelt tételek, termékeink romlandó élelmiszerek vagy rövid fogyaszthatósági időtartamú áru, így a Szolgáltató rendelés visszaigazolása után nem jogosultak törölni, attól elállni.
Szállítás
A rendelés kézbesítése a Szolgáltató felelőssége. A rendelések visszaigazolás után, átlag 60 perc alatt teljesítésre kerülnek. Időjárás és forgalom függvényében a kiszállítási idő változhat.
A kiszállítás ára 600 forint, a csomagolás ételektől függően darabonként 120-200 forint. Ezek az árak módosíthatják az étlapon szereplő rendelt termékeink összegét. A visszaigazoló e-mailben külön feltüntetjük az egyéb költségeket.
Árváltozás során jelen ÁSZF is frissítésre kerül.
Nyitvatartás
Üzletünk nyitvatartási ideje mindennap 11:30-20:00-ig. Munkaszüneti napokban ez változhat.
Panasz
Termékeinkre, üzletünkre vonatkozó panasz az alábbiak szerint nyújtható be:
Elektronikus levél formájában a diakkantin@gmail.com címre küldheti vagy írásban, a Szolgáltató székhelyére küldve.
A panasznak tartalmaznia kell a benyújtó személy adatai, panasz oka, és a vásárló kérését.
A benyújtott panaszokat beérkezést követő 14 napon belül köteles kivizsgálni a Szolgáltató, amennyiben jogszabály kötelező előírása ennél rövidebb határidőt nem ír elő.
A vásárolt termékek fizikai vagy jogi hibájára vonatkozó panasz esetén a magyar Polgári törvénykönyv kellék- és termékszavatosságra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kell kivizsgálni.
A panasz kivizsgálása, követelés érvényesítése érdekében jogosult az illetékes Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordulni.
Vegyes rendelkezések
Az ÁSZF .pdf formátumban letölthető a honlapról.
A szolgáltató által üzemelt weboldal magyar nyelven jött létre. A szolgáltató a jelen szabályzatot bármikor módosíthatja
Budapest, 2024.03.27